Tiden rusar.

Det är söndag.
Klockan är mycket och jag ska sova strax.
Denna veckan har det vart fullt upp.

Titti har tagit studenten och en av mina favoritkusiner i Ystad har tagit studenten.
Igår hjälpte jag till på Hojkänningen för Halaskepp.

Långa dagar, korta nätter.
Väl hemma i Göteborg igår blev jag hämtad av världens coolaste Niklas. Kändes ruskigt bra i hela kroppen att få se honom igen. Det är inte nyttigt att vara borta från varann allt för länge.
Nu väntas en vecka som är fullspäkad varje dag.
i morrn är det jobb och träning. Tis flyger jag till Köpenhamn för att hälsa på huvudkontoret, ons flyger hem + träning, torsdag jobb + match.
Det svider i mitt hjärta att ha så lite tid med dig.
Ibland önskar man helt enkelt att det var mer timmar på dygnet...











Tog med mitt barn och kollade när Niklas lirade Match. Zantos kör soft.



Hålanda.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0